Opinie Google

wizytowka google

Czy wiesz, że ponad 90% kupujących przed wrzuceniem jakiegoś produktu do koszyka szuka opinii na jego temat w Internecie? Z kolei dla ponad 80% konsumentów recenzje zamieszczone w sieci są tak samo wiarygodne, jak te uzyskane bezpośrednio od znajomych.

 dobre opinie google play

Dołączyć swoją aplikację do Google Play – to marzenie niejednego programisty, ale też przedsiębiorcy, który chce w oparciu o apkę zbudować dochodowy biznes. Pomysł jest świetny, bo przecież w samej tylko Polsce mamy ponad 30 milionów użytkowników urządzeń mobilnych, z których większość korzysta z różnego rodzaju aplikacji.

dlaczego warto dbac o opinie w internecie

Zdecydowana większość firm pozyskuje dziś klientów głównie z Internetu. Te, które tego jeszcze nie robią, szybko zmienią swoje nastawienie – nie ma po prostu innej drogi, co pokazują stale rosnące wydatki na reklamę online. Jesteśmy społeczeństwem internetowym i jest tylko kwestią czasu, gdy całą swoją aktywność konsumencką przeniesiemy do sieci.

kupowanie opinii w internecie

Na pewno dobrze wiesz o tym, że dobre opinie w Google mogą bardzo pomóc Twojej firmie w pozyskiwaniu klientów. Zdecydowana większość kupujących (według różnych badań od 70 do 80 procent) przed dokonaniem zakupu sprawdza sobie recenzje danego produktu w sieci, kierując się opiniami osób, których nawet nie znają.

pozytywne opinie w google

Jak pewnie wiesz, wyszukiwarka Google jest absolutnym numerem 1 w Polsce – korzysta z niej ponad 97% internautów. Dla wielu z nich informacje znalezione w Google są punktem wyjścia do podjęcia decyzji zakupowej.

negatywne opinie co robic

Internet jest dla firm zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Z jednej strony daje niemal nieograniczone możliwości pozyskiwania klientów, z drugiej natomiast może przyczynić się do szybkiego zniknięcia przedsiębiorstwa z rynku.

jak usunac negatywne opinie z google

To oczywiste, że każda negatywna opinia opublikowana w Internecie staje się plamą na wizerunku firmy. Im jest ich więcej, tym niższe będzie zaufanie konsumentów do marki przedsiębiorstwa.